Gdy po raz pierwszy stykasz się z takim podejściem i planowaniem, może się to okazać dla ciebie bardzo przytłaczające i również może ci się wydawać, że jest tyle pracy do wykonania, jednak – jak to mówią – nie taki diabeł straszny.

Uporządkuj listę wg priorytetów

Dzisiejsze zadanie jest naprawdę proste. Mianowicie, jeśli masz już listę wszystkiego, co będziesz musiał zrobić, aby osiągnąć swój celpoukładaj teraz tą listę wg priorytetów, oraz według kolejności ważności.

Uporządkuj listę wg priorytetów – co jest ważniejsze a co jest mniej ważne do zrobienia?

Kolejność Ważności – co musisz zrobić, zanim będziesz mógł zrobić coś innego i jaki jest porządek tych czynności?

Jedna Uwaga – Jeśli wykonujesz taki plan po raz pierwszy, najprawdopodobniej możesz mieć odczucia niedoskonałości swojego planu. Jest tez bardzo prawdopodobne, że będzie ci się to wydawało bardzo głupie. Szczególnie te dokładne rozpisywanie kolejnych etapów planowania.

Jednak zapewniam cię, twoje obawy niebawem znikną. Najczęściej znikają one z chwilą osiągania pierwszych widocznych rezultatów.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś lub nie zrobiłaś, pobierz teraz moją Darmową Publikację 7 Kroków Planowania i Realizowania Celów.

[mks_button size=”large” title=”Pobierz TUTAJ” style=”squared” url=”http://irekwrobel.pl/darmowykurs/home.html” target=”_blank” bg_color=”#dd3333″ txt_color=”#FFFFFF” icon=”fa-external-link” icon_type=”fa”]

dzien-8-Uporządkuj-liste-wg-priorytetow

Zasada 80/20 mówi, że 80% wyników pochodzi z 20% działań. Zasada 20/80 mówi, że pierwsze 20% czasu, które spędzisz na planowaniu i organizowaniu tego planu będzie warte 80% czasu i wysiłku wymaganego do osiągnięcia celu.

Planowanie jest bardzo ważne

 

 

Zaczekaj...
O wszystkim co pojawi się w Internecie na temat motywacji, realizacji celów, konferencji, książek i wartościowych audiobooków napiszę do Ciebie.