Istnieje wiele artykułów i blogów o tym, jak zwiększyć ruch na stronie, jak zwiększyć przychody, itd., ale mało jest artykułów o tym jak zbudować wiarygodność online.

Jak zbudować wiarygodność online

Jest to kolejny kluczowy element sukcesu w internecie.

Jeśli publiczność ci nie ufa i nie postrzega jako wiarygodnego źródła w twojej niszy, generowanie ruchu i dochodów będzie bardzo trudne.

Oto niektóre taktyki, które możesz użyć, aby pomogły ci zbudować wiarygodność …

Strona „O mnie”

Powinna zawierać nie tylko imię i zdjęcie, ale też krótko wyjaśnij motywy twojej działalności na swojej stronie. Pokazujesz, że jesteś zainteresowany tematem i potrafisz odpowiedzieć na pytania. Co zainspirowało cię do stworzenia swojej strony czy bloga. Gwarantuję ci, że osoby naprawdę zainteresowane tematem twojej strony na pewno tam zajrzą. To będą twoi „wirusowi” czytelnicy.

Powiedzmy, że masz witrynę o cukrzycy. Może Ty lub ktoś z Twojej rodziny ma tę chorobę. Twoje „O mnie” może wyjaśnić osobiste zaangażowanie stworzenia tej witryny. Jest to świetny sposób, aby połączyć publiczność z tobą. Teraz widzą, że jesteś osobą, która jest osobiście zaangażowana w temat, a więc jest bardziej prawdopodobne, że skorzystają z twoich porad i pozostaniesz wiarygodnym źródłem.

Filmy Video

Film jest wspaniałym atutem twojego portfolio. Pozwoli pokazać twoją osobowość i jest rewelacyjnym sposobem na pozyskanie nowych czytelników.

Wierzę, że filmy wideo pomagają budować wiarygodność, ponieważ mówisz do ludzi:
„Hej, ta osoba nie boi się pokazać, kim jest.”

Przy tak wielu bezimiennych witrynach, ludzie uważają filmy video jak powiew świeżego powietrza. Kolejnym plusem jest to, że może ona pomóc zwiększyć statystyki. Jest to ważne, kiedy masz ruch z wyników wyszukiwania. Kiedy ludzie znajdą twoją witrynę za pośrednictwem Google np.. Google monitoruje wyniki. Więcej kliknięć w wyszukiwarce google tym bardziej jest wiarygodna i jest postrzegana w tych wyrażeniach kluczowych. To pomoże zwiększyć twój ranking.

Dodanie odpowiednich filmów wideo w górnej części strony zapewni tobie więcej publiczności i miejmy nadzieję, zachęci ich do oglądania. To zwiększa ilość czasu spędzonego na witrynie. A to kolejny punkcik dla rankingu google.

Ogranicz reklamy

Denerwuje mnie, kiedy wyświetlane reklamy są w centrum uwagi. Niektóre witryny są tak złe, że trzeba przewinąć je w sam dół, tylko po to aby zobaczyć główną zawartość. To nie tylko informacja „Amator” ale też zmniejsza jej wiarygodność, bo ludzie poczują, że twoim głównym celem jest, aby im coś sprzedać a nie przekazać informacje lub jakieś inne korzyści dla nich (użytkowników).

Pamiętaj, że kiedy ludzie wejdą na twoją witrynę, podświadomie myślą „Co to oznacza dla mnie?”
Nie chcą być bombardowani reklamami czy denerwują te wyskakujące latające reklamy, które trzeba ścigać, aby zamknąć 🙂

Odważ się odróżniać się

Ile artykułów i blogów widziałeś o budowaniu ruchu lub zarabianiu? Większość artykułów naprawdę nie mówi nic nowego. Często jest to ten sam materiał przeredagowywany w kółko.
Ludzie doceniają nowe treści, więc jeśli masz zamiar napisać o popularnym temacie, wystarczy spróbować spojrzeć z innej perspektywy.

Oferuj korzystne gratisy

Jeśli możesz opracować jakiś użyteczny, bezpłatny materiał na swojej stronie, który naprawdę może zbudować szacunek i zaufanie odbiorców – zrób to. I kiedy mówię darmowy to oznacza naprawdę darmowy.

Nie zrozumcie mnie źle. Wiem, że wszyscy namawiają aby pozyskiwać maile, jednak czasem warto oddać coś za darmo, bez zobowiązań. Nie uzyskasz natychmiastowy zwrotu w ten sposób, ale ludzie będą pamiętać takie rzeczy i na długi dystans naprawdę się opłaca.

Tylko nie obrażaj swoich odbiorców o niskiej jakości darmowych poradników, które mogą znaleć w sieci.

Pokazuj plusy i minusy

Podświadomie będziesz chciał przekazać tylko pozytywne aspekty. Czujesz, że jeśli powiesz coś negatywnego, ludzie nie będą chcieli kupić.

Jasne, minusy mogą zniechęcić do kupna, ale wierzę, że efekt netto jest tego wart 🙂

Twoja publiczność wyrobi sobie swoją opinię, ponieważ nie wydajesz się być stronniczy.