Przybliżam dziś wschodzącą gwiazdę polskiej blogosfery – Tomasz Wydra
Tomasz od wielu już lat prowadzi bloga, który jest takim „samochodowym Turbo” napędzającym jego stronę. Blog Tomasza edukuje potencjalnych klientów i co najważniejsze zwiększa możliwości dotarcia na jego stronę firmową Wydra Relations.
Jest to innowacyjna metoda prowadzenia firmowej strony.
Większość firm na swoich stronach internetowych informuje klientów o tym kim są, gdzie się znajdują, jak się nimi skontaktować oraz ile kosztuje usługa / produkt. Tomasz poszedł krok dalej.
Zaczął edukować swoich klientów poprzez właśnie bloga.
Przedstawia nie tylko korzyści swoich usług ale przede wszystkim, pokazuje jak w praktyce zastosować to, co sprzedaje i co oferuje. Tomasz zajmuje się projektowaniem stron internetowych, pomyślisz więc, że to naturalna kolei rzeczy, prowadzenie bloga. Zapewniam cię jednak, że wcale nie jest to oczywiste.
Z własnego doświadczenia wiem, że najczęściej firmy posiadające już swoje strony internetowe nie chcą prowadzić przy nich bloga. Ja również kiedyś tak myślałem. Jednak będąc właścicielem salonu kosmetycznego zacząłem prowadzić bloga, który sprawił, że ilość moich klientów zwiększała się (łącznie pozyskałem ok 500 nowych klientów) a co najważniejsze, stawali się moimi stałymi klientami.
Działo się tak, ponieważ na stronie oferowałem cennik z wykazem usług a na blogu edukowaliśmy klientki w dziedzinie dbania o własną urodę, itp:)
Zobacz co mówi i myśli na ten temat Tomasz Wydra – jak należy zacząć pisanie bloga, który może stać się kolejnym źródłem dochodów w firmie.